Opnames
-
Ik heb geen verificatiemail ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je geen verificatiemail hebt ontvangen, kan het zijn dat deze in je ongewenste e-mail is beland. Als je de e-mail daar ook niet in kan vinden, neem dan contact op met onze klantendienst. W...
-
Hoelang duurt het voordat mijn account is geverifieerd?
Als je ons alle benodigde documenten hebt toegestuurd, zullen onze teams ze controleren. Houd er rekening mee dat de gemiddelde verwerkingstijd van de documenten een aantal dagen bedraagt tijd...
-
Moet ik belasting betalen over mijn winst?
Nee, je hoeft geen enkele belasting te betalen over de bedragen die je wint door te spelen bij Blitz Casino. Voor meer informatie over belasting over kansspellen raadpleeg je de website van de...
-
Het lukt me niet om een opname te doen. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om een opname te doen, kan het zijn dat jij je inschrijving nog niet per e-mail hebt bevestigd. Ga naar je mailbox en zoek naar de e-mail die we je hebben gestuurd toen ji...
-
Ik heb online een opname aangevraagd. Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn bankrekening beschikbaar is?
Opnameverzoeken worden meestal binnen 24 uur door ons team verwerkt. Zodra uw verzoek is gevalideerd, ontvangt u het bedrag onmiddellijk op uw bankrekening. Wanneer een opname in afwachting ...
-
Je wilt je IBAN wijzigen om een opname te doen. Hoe doe je dat?
Heb je onlangs je rekeningnummer gewijzigd en wil je je geld opnemen naar je nieuwe rekening? Vul dan gewoon het opnameverzoek in met de gevraagde informatie van je nieuwe bankrekening: A...
-
Waar kan ik de 4-cijferige code vinden voor een opname in de speelhal?
Als je geld opneemt in de speelhal, heb je je identiteitskaart en de unieke 4-cijferige opnamecode nodig die je hebt gekozen. Ben je je code vergeten? Om de code te vinden, log je in op je acc...
-
Ik kan mijn volledige krediet niet opnemen. Wat kan ik doen?
Het is mogelijk dat er nog bonuskrediet op je account staat, wat overeenkomt met een Playthrough die je niet hebt kunnen voltooien toen verschillende bonussen nog beschikbaar waren op ons plat...
-
Kan ik iemand anders machtigen om een opname in de speelhal te maken?
Nee. Om veiligheidsredenen moet je persoonlijk naar de speelhal van je keuze gaan om je winst op te nemen. Je winst blijft beschikbaar zolang dit nodig is. Je kunt dus naar de speelhal komen ...
-
Er wordt me gevraagd om documenten op te sturen om mijn account te verifiëren. Kan ik ze alle veiligheid opsturen?
Natuurlijk! De authentificatie van je account is een wettelijke verplichting die door de Kansspelcommissie is opgelegd. Blitz Casino is niet alleen een 100% legale site, maar hecht ook een g...
-
Kan ik mijn winst overmaken naar een ander account dan waarvan ik heb overgemaakt?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Opnames kunnen alleen worden uitgevoerd via dezelfde methode als die je hebt gebruikt om geld op je account te storten. Het betreft een juridische verplichtin...
-
Ik hen een opname aangevraagd, maar ben van mening veranderd. Kan ik deze annuleren?
Je kan een opname alleen annuleren als de aanvraag nog niet is behandeld. Bekijk je transactiegeschiedenis in je account om te weten te komen of er nog tijd is om je opname te annuleren. Je ka...
-
Ik heb een opname aangevraagd in een Blitz-speelhal. Hoe lang duurt het voordat het geld in de speelhal beschikbaar is?
Opnameverzoeken in een van onze Blitz-speelhal worden binnen de 5 minuten bevestigd na het aanvragen van je opname. Het is aan te raden om altijd de status van je opnameverzoek te controlere...
-
Wat is het minimale en maximale bedrag dat ik kan opnemen?
Het minimale en maximale bedrag dat je kan opnemen hangt af van de betaalmethode die je kiest: • Opname via een bankoverschrijving: minimaal € 10 en maximaal € 25.000 • Snelle opname met Skr...
-
Je wilt de annuleringsoptie voor opnames uitschakelen. Hoe doe je dat?
Als je dat wenst, kun je de annuleringsoptie voor opnames uitschakelen op je account. Je kunt dit aanvragen door rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst via het contactformulie...
-
Mijn uitbetaling is 24 uur vertraagd. Wat kan ik doen?
Je opname kan de status '24 uur vertraagd' hebben. Voor je eigen veiligheid kunnen bepaalde transacties aan extra controles worden onderworpen. Maar geen zorgen, je ontvangt altijd een bevesti...
-
Ik heb mijn documenten opgestuurd om mijn account te verifiëren, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen. Waarom?
De verwerking en verificatie van je documenten neemt gemiddeld een paar dagen in beslag tijdens de openingstijden van onze klantendienst. Soms kan het echter langer duren om verschillende rede...