Hoe kunnen we helpen?
Laat het ons weten!
Zoeken
Uitgelichte artikelen:
-
Ik heb mezelf niet kunnen authenticeren, wat moet ik doen?
Als u zich niet kunt verifiëren, zijn er verschillende mogelijke redenen. - Als u ItsMe gebruikt, zorg er dan voor dat uw gegevens op uw applicatie up-to-date zij...
-
Hoe gebruik ik Itsme om mijn account te authenticeren?
Uw account authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! U hebt verschillende opties: - authenticeren met ITSme; - authenticeren door een paar foto's van u...
-
Hoe kan ik mij authenticeren met de optie “Foto's maken”?
Authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! Er zijn verschillende opties beschikbaar: - Authenticeren via ItsMe; - Authenticeren door een paar foto's van uw ...
-
Verificatie verplicht vanaf 1 mei 2025
Vanaf 01/05/2025 vereisen nieuwe regels dat u geverifieerd wordt om te kunnen spelen op uw account. Daarom kan er nu al een paar weken een bericht op uw account...
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Blitz Casino-account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of per e-m...
-
Ik wil mijn zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
Als je jezelf via onze site voor 6 maanden hebt uitgesloten, moet je wachten tot het einde van die periode om je opnieuw te kunnen inloggen. Neem dan contact op m...
-
Kan ik meedere accounts op Blitz Casino hebben?
Nee. De wetgeving verbiedt het hebben van meerdere accounts op éénzelfde casino site. Daarom moet je tijdens het inschrijven je rijksregisternummer doorgeven.
-
Het lukt me niet om me in te schrijven op Blitzcasino. Wat kan ik doen?
Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account op Blitz Casino? Als 100% legale website die door de Belgische Kansspelcommissie gecertifi...
-
Ik wil mijn account graag afsluiten om een ander aan te maken. Is dat mogelijk?
Overeenkomstig onze algemene voorwaarden is slechts één account per speler toegestaan, ook al wil je je huidige account afsluiten. Je kunt wel je e-mailadres wijz...
-
Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?
Als het je niet meer lukt om op je Blitz Casino-account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord i...
-
Ik kan mijn land niet vinden op het inschrijvingsformulier. Waarom niet ?
Inwoners van sommige landen kunnen zich niet inschrijven op Blitz Casino. Als jouw land niet in de lijst met beschikbare landen van verblijf verschijnt, betekent ...
-
Hoe kan ik me inschrijven op Blitz Casino?
Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op Blitz Casino! Klik gewoon op de knop 'Inschrijving'. Je hebt dan de mogelijkheid om je met een paar klikken te reg...
-
Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
Je account is geschorst en je begrijpt niet waarom? De redenen kunnen divers zijn. Je account kan bijvoorbeeld worden geverifieerd. Neem voor meer informatie cont...
-
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe gaat het in zijn werk?
Wil je je account verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier, de live chat, of ons e-mailadres support@blitzcasino.be Geef de reden ...
-
Mijn storting duurt al meer dan 10 minuten. Wat kan ik doen?
Als je storting al meer dan 10 minuten gaande is, is het mogelijk dat er een fout tijdens de transactie opgetreden is en dat deze daarom niet goed is doorgekomen....
-
MIjn transactie werd geweigerd door HiPay. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
Als je probeert geldt te storten, maar je transactie wordt door HiPay geweigerd of als je een probleem ondervindt met de betaalpagina van HiPay, zijn daar meerder...
-
Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om een storting te maken, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je saldo is niet toereikend: herlaad je bankkaart of prepaidkaart en pr...
-
Ik wil mijn standaard limiet uitschakelen, is dat mogelijk?
Ga naar uw accountinstellingen om uw standaardlimiet te verwijderen: U kunt dan klikken op "LIMIET OPHEFFEN": Omdat verantwoordelijk spelen prioriteit heeft, moe...
-
Hangt de winstkans af van Blitzcasino Jackpots van het bedrag dat je inzet?
Helemaal niet! Alle spelers die inzetten hebben dezelfde winstkans ongeacht het bedrag dat zij inzetten. Je kan een inzet van € 0,01 plaatsen en een Rush Blitz Ja...
-
Ik werd in het midden van een spel uitgelogd. Krijg ik mijn kredieten terug?
Vergeet niet dat je krediet nooit verloren gaat zelfs als de verbinding plots wordt verbroken. Je kan je huidige spel altijd opnieuw starten zonder dat er iets ve...
-
Ik wil me graag laten verbieden te spelen. Wat moet ik doen?
Voel je de behoefte om voorgoed te stoppen met spelen? Je kunt een spelverbod krijgen door de instructies te volgen instructies die beschikbaar zijn op de website...
-
Ik wil graag een pauze inlassen of mezelf even uitsluiten. Hoe doe ik dat?
Wil je even afstand nemen van kansspelen om de controle niet te verliezen? Wij bieden verschillende hulpmiddelen aan waarmee je je speelgedrag beter kunt beheren....
-
Hoe kan ik mijn limieten wijzigen?
Er zijn 2 soorten limieten op Blitzcasino: persoonlijke limieten en de standaardlimiet. Persoonlijke limieten Je kunt je persoonlijke limieten op elk gewenst mome...
-
Wat is een standaard stortingslimiet?
Vanaf 20 oktober 2022 legt de Belgische wetgeving een standaard stortingslimiet van € 200 per week op. Deze limiet staat vast en geldt voor de laatste 7 dagen, ne...
-
Wat is een 'Rebuy' en een 'Add-on'?
Met een Rebuy kan je een nieuw spel starten om opnieuw in het klassement te worden opgenomen. Met een Add-on kan je speltijd of speltegoed kopen. Dat kan intere...
-
Ik heb een toernooi gewonnen! Wanneer ontvang ik mijn winst?
Proficiat! Je winst wordt automatisch binnen 10 tot 30 minuten nadat het toernooi is beëindigd op je account gestort. Heb je een cadeau gewonnen? Dan wordt deze i...
-
Het lukt me niet om aan een toernooi mee te doen. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om aan een toernooi mee te doen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je saldo is niet toereikend. Voer een storting uit en probeer ...
-
Wat verandert de wetgeving voor mij als speler?
Blitz is nu onderverdeeld in 2 losse websites: een voor casino en een voor sport. Voortaan moet je dus 2 aparte accounts hebben: een voor casino en een voor spor...