Als het je niet meer lukt om op je Blitz Casino-account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk:
• Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevuld. Voor je veiligheid is je account daarom geblokkeerd. Neem contact op met onze klantendienst om je wachtwoord te herstellen.
• Je hebt jezelf uitgesloten voor 6 maanden. Als je jezelf tijdelijk van onze site hebt uitgesloten, wordt je account tot het einde van die periode geblokkeerd. Neem na 6 maanden contact op met onze klantendienst om weer toegang te krijgen tot je account.
• De Kansspelcommissie heeft je verboden te spelen. Het is niet meer mogelijk om toegang te krijgen tot je account.
• Je hebt de gebruiksregels van onze site overtreden. Raadpleeg onze algemene gebruiksvoorwaarden voor meer informatie.
• Er is een technisch probleem opgetreden op onze site. Probeer je later opnieuw in te loggen.
Als het probleem blijft aanhouden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst.