Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?

Als het je niet meer lukt om op je Blitz Casino-account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk:

• Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevuld. Voor je veiligheid is je account daarom geblokkeerd. Neem contact op met onze klantendienst om je wachtwoord te herstellen.

• Je hebt jezelf uitgesloten voor 6 maanden. Als je jezelf tijdelijk van onze site hebt uitgesloten, wordt je account tot het einde van die periode geblokkeerd. Neem na 6 maanden contact op met onze klantendienst om weer toegang te krijgen tot je account.

• De Kansspelcommissie heeft je verboden te spelen. Het is niet meer mogelijk om toegang te krijgen tot je account.

• Je hebt de gebruiksregels van onze site overtreden. Raadpleeg onze algemene gebruiksvoorwaarden voor meer informatie.

• Er is een technisch probleem opgetreden op onze site. Probeer je later opnieuw in te loggen.

Als het probleem blijft aanhouden, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst.

Was dit artikel nuttig?

/