Account
-
Kan ik meedere accounts op Blitz Casino hebben?
Nee. De wetgeving verbiedt het hebben van meerdere accounts op éénzelfde casino site. Daarom moet je tijdens het inschrijven je rijksregisternummer doorgeven.
-
Ik wil mijn account graag afsluiten om een ander aan te maken. Is dat mogelijk?
Overeenkomstig onze algemene voorwaarden is slechts één account per speler toegestaan, ook al wil je je huidige account afsluiten. Je kunt wel je e-mailadres wijzigen door contact op te nemen ...
-
Ik kan mijn land niet vinden op het inschrijvingsformulier. Waarom niet ?
Inwoners van sommige landen kunnen zich niet inschrijven op Blitz Casino. Als jouw land niet in de lijst met beschikbare landen van verblijf verschijnt, betekent dat dat jij je helaas niet op ...
-
Ik ben in het buitenland en ik kan niet spelen op de wifi van mijn hotel. Wat kan ik doen?
Blitz Casino is mogelijk niet bereikbaar vanuit het buitenland, bijvoorbeeld wanneer je op vakantie bent. Je krijgt echter toegang tot je account als: Je spelersaccount geverifieerd is en het...
-
Hoe en waarom moet ik mijn account verifiëren?
De verificatie van je account is een wettelijke verplichting die door de Kansspelcommissie is opgelegd. Als 100% legale site houdt Blitz Casino deze verplichting in acht. Tijdens het inschrijv...
-
Ik wil geen e-mails of communicatie meer van Blitz Casino ontvangen. Wat kan ik doen?
Wil je geen communicatie van ons ontvangen? Jammer! Om je uit te schrijven, ga je naar de instellingen van je account of neem je contact op met onze klantendienst via support@blitzcasino.be. ...
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Blitz Casino-account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of per e-mail op support@blitzcasino.be ...
-
Het lukt me niet om me in te schrijven op Blitzcasino. Wat kan ik doen?
Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account op Blitz Casino? Als 100% legale website die door de Belgische Kansspelcommissie gecertificeerd is, hechten wij een groo...
-
Ik wil mijn pseudo veranderen, kan dat?
Om veiligheidsredenen is het mogelijk om je pseudo te veranden. Aangezien slechts één account per persoon is toegestann. Is het net mogelijk om een ander account aan te maken met je gewenste p...
-
Ik kan mijn telefoonnummer niet wijzigen. Hoe gaat het in zijn werk?
Is je telefoonummer veranderd? Om je telefoonummer bij te werken op je Blitz Casino-account neem je contact met ons op via ons contactformulier of met een e-mail naar support@blitzcasino.be. L...
-
Ik ben verhuisd. Moet ik dat aangeven?
Ja. Je bent verplicht om alle veranderingen in je persoonlijke gegevens aan ons door te geven. WIJZIG JE ADRES
-
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Om je persoonlijke gegevens te wijzigen, ga je in je account naar het tabblad 'Identiteit'. Je kan alleen je postadres wijzigen. Wil je andere gegevens wijzigen (e-mailadres, telefoonnummer .....
-
Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?
Als het je niet meer lukt om op je Blitz Casino-account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevuld. Voor je veiligheid is...
-
Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik ze terug?
Klik in het menu 'Inloggen' op 'Wachtwoord vergeten?' om je inloggegevens of wachtwoord te herstellen en vul je e-mailadres in. Je ontvangt vervolgens een link om een nieuw wachtwoord in te s...
-
Moet ik betalen om me op Blitz Casino in te schrijven?
Nee. Het is volledig gratis om je op onze site voor online in te schrijven. Zodra je je hebt geregistreerd, kan je een storting doen.
-
Hoe kan ik me inschrijven op Blitz Casino?
Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op Blitz Casino! Klik gewoon op de knop 'Inschrijving'. Je hebt dan de mogelijkheid om je met een paar klikken te registreren via de itsme®-toepass...
-
Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
Je account is geschorst en je begrijpt niet waarom? De redenen kunnen divers zijn. Je account kan bijvoorbeeld worden geverifieerd. Neem voor meer informatie contact op met onze klantendienst ...
-
Je wilt geen transactionele e-mails meer ontvangen. Wat moet je doen?
Wens je geen transactionele e-mails meer te ontvangen, zoals bevestigingen van bestellingen, van opnames, etc.? Ga naar je accountinstellingen in de sectie 'Voorkeuren': Vervolgens hoef ...
-
Moet ik een account hebben om te kunnen spelen op Blitzcasino.be?
Je kan alle spelen op deze website testen aan de hand van een demospel. Een demospel duurt 10 minuten en geeft je de kans om met een gelimiteerd krediet een spel te ontdekken. Na 10 minuten st...