Account
-
Ik heb mezelf niet kunnen authenticeren, wat moet ik doen?
Als u zich niet kunt verifiëren, zijn er verschillende mogelijke redenen. - Als u ItsMe gebruikt, zorg er dan voor dat uw gegevens op uw applicatie up-to-date zijn. - Als u foto's maakt, is he...
-
Hoe gebruik ik Itsme om mijn account te authenticeren?
Uw account authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! U hebt verschillende opties: - authenticeren met ITSme; - authenticeren door een paar foto's van uw documenten te maken; Om u ...
-
Hoe kan ik mij authenticeren met de optie “Foto's maken”?
Authenticeren op onze site kan niet eenvoudiger! Er zijn verschillende opties beschikbaar: - Authenticeren via ItsMe; - Authenticeren door een paar foto's van uw documenten te maken; Met onz...
-
Verificatie verplicht vanaf 1 mei 2025
Vanaf 01/05/2025 vereisen nieuwe regels dat u geverifieerd wordt om te kunnen storten of spelen op uw account. Daarom kan er nu al een paar weken een bericht op uw account verschijnen: We...
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Blitz Casino-account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of per e-mail op support@blitzcasino.be ...
-
Ik wil mijn zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
Als je jezelf via onze site voor 6 maanden hebt uitgesloten, moet je wachten tot het einde van die periode om je opnieuw te kunnen inloggen. Neem dan contact op met onze klantenservice op supp...
-
Kan ik meedere accounts op Blitz Casino hebben?
Nee. De wetgeving verbiedt het hebben van meerdere accounts op éénzelfde casino site. Daarom moet je tijdens het inschrijven je rijksregisternummer doorgeven.
-
Het lukt me niet om me in te schrijven op Blitzcasino. Wat kan ik doen?
Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account op Blitz Casino? Als 100% legale website die door de Belgische Kansspelcommissie gecertificeerd is, hechten wij een groo...
-
Ik wil mijn account graag afsluiten om een ander aan te maken. Is dat mogelijk?
Overeenkomstig onze algemene voorwaarden is slechts één account per speler toegestaan, ook al wil je je huidige account afsluiten. Je kunt wel je e-mailadres wijzigen door contact op te nemen ...
-
Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?
Als het je niet meer lukt om op je Blitz Casino-account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevuld. Voor je veiligheid is...
-
Ik kan mijn land niet vinden op het inschrijvingsformulier. Waarom niet ?
Inwoners van sommige landen kunnen zich niet inschrijven op Blitz Casino. Als jouw land niet in de lijst met beschikbare landen van verblijf verschijnt, betekent dat dat jij je helaas niet op ...
-
Hoe kan ik me inschrijven op Blitz Casino?
Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op Blitz Casino! Klik gewoon op de knop 'Inschrijving'. Je hebt dan de mogelijkheid om je met een paar klikken te registreren via de itsme®-toepass...
-
Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
Je account is geschorst en je begrijpt niet waarom? De redenen kunnen divers zijn. Je account kan bijvoorbeeld worden geverifieerd. Neem voor meer informatie contact op met onze klantendienst ...
-
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe gaat het in zijn werk?
Wil je je account verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier, de live chat, of ons e-mailadres support@blitzcasino.be Geef de reden aan waarom je je account wilt ...
-
Hoe en waarom moet ik mijn account verifiëren?
De verificatie van je account is een wettelijke verplichting die door de Kansspelcommissie is opgelegd. Als 100% legale site houdt Blitz Casino deze verplichting in acht. Tijdens het inschrijv...
-
Ik wil geen e-mails of communicatie meer van Blitz Casino ontvangen. Wat kan ik doen?
Wil je geen communicatie van ons ontvangen? Jammer! Om je uit te schrijven, ga je naar de instellingen van je account of neem je contact op met onze klantendienst via support@blitzcasino.be. ...
-
Ik wil mijn pseudo veranderen, kan dat?
Om veiligheidsredenen is het mogelijk om je pseudo te veranden. Aangezien slechts één account per persoon is toegestann. Is het net mogelijk om een ander account aan te maken met je gewenste p...
-
Ik kan mijn telefoonnummer niet wijzigen. Hoe gaat het in zijn werk?
Is je telefoonummer veranderd? Om je telefoonummer bij te werken op je Blitz Casino-account neem je contact met ons op via ons contactformulier of met een e-mail naar support@blitzcasino.be. L...
-
Ik ben verhuisd. Moet ik dat aangeven?
Ja. Je bent verplicht om alle veranderingen in je persoonlijke gegevens aan ons door te geven. WIJZIG JE ADRES
-
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Om je persoonlijke gegevens te wijzigen, ga je in je account naar het tabblad 'Identiteit'. Je kan alleen je postadres wijzigen. Wil je andere gegevens wijzigen (e-mailadres, telefoonnummer .....
-
Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik ze terug?
Klik in het menu 'Inloggen' op 'Wachtwoord vergeten?' om je inloggegevens of wachtwoord te herstellen en vul je e-mailadres in. Je ontvangt vervolgens een link om een nieuw wachtwoord in te s...
-
Moet ik betalen om me op Blitz Casino in te schrijven?
Nee. Het is volledig gratis om je op onze site voor online in te schrijven. Zodra je je hebt geregistreerd, kan je een storting doen.
-
Je wilt geen transactionele e-mails meer ontvangen. Wat moet je doen?
Wens je geen transactionele e-mails meer te ontvangen, zoals bevestigingen van bestellingen, van opnames, etc.? Ga naar je accountinstellingen in de sectie 'Voorkeuren': Vervolgens hoef ...
-
Hoe oud moet ik zijn om te mogen spelen op Blitzcasino.be?
Om te mogen spelen op deze casinospelsite moet je je houden aan de voorwaarden van de wetgeving die van kracht is in jouw land. In België geldt de minimumleeftijd van 21 jaar. Als je jonger be...
-
Voor welke beroepen is het verboden om de casinospelen te spelen?
Conform de wetgeving die momenteel van kracht is, mogen notarissen, politieagenten, … geen kansspelen spelen en mogen ze zich bijgevolg niet inschrijven op deze casinospelsite. Wanneer je een ...
-
Moet ik een account hebben om te kunnen spelen op Blitzcasino.be?
Je kan alle spelen op deze website testen aan de hand van een demospel. Een demospel duurt 10 minuten en geeft je de kans om met een gelimiteerd krediet een spel te ontdekken. Na 10 minuten st...