Verantwoord Spel
-
Ik wil mijn zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
Als je jezelf via onze site voor 6 maanden hebt uitgesloten, moet je wachten tot het einde van die periode om je opnieuw te kunnen inloggen. Neem dan contact op met onze klantenservice op supp...
-
Er verschijnt een pop-up tijdens mijn spelsessie. Waarom?
Blitz Casino streeft ernaar om ervoor te zorgen dat jouw spelervaring zowel kalm als verantwoord is. Daarom verschijnt er tijdens je spelsessie elke 30 minuten een pop-upvenster met een beric...
-
Ik win nooit. Waarom niet?
We vinden het jammer om te horen dat je nog steeds niet hebt gewonnen! Je winstkans bij een spel hangt af van wat we ook wel de volatiliteit noemen. Het komt overeen met de winfrequentie in ee...
-
Een vriend of familielid is spelverslaafd. Hoe kan ik hem of haar helpen?
Als je denkt dat een vriend of familielid een spelverslaving heeft ontwikkeld, kan je hem of haar allereerst naar een van deze gespecialiseerde hulpdienstenverwijzen. Deze centra, die zich ove...
-
Ik heb de indruk dat ik de controle over mijn omgang met kansspelen verlies. Wat kan ik hieraan doen?
Bij Blitz Casino vinden we dat spelen vooral plezierig moet blijven en als entertainment moet worden beschouwd. Als je denkt dat je spelverslaafd bent, kan je jezelf tijdelijk of definitief ...
-
Wat is zelfuitsluiting?
Zelfuitsluiting betekent dat je op vrijwillige basis jezelf de toegang tot de website ontzegt voor een periode van minimaal 6 maanden. Deze voorzorgsmaatregel zorgt voor meer zelfcontrole als ...
-
Wat is een speelpauze?
Een pauze is een vrijwillige blokkering van je account op onze site voor een bepaalde periode. Het is een preventieve maatregel. Je kunt nog steeds inloggen op je Blitzcasino-account, maar je ...
-
Ik wil me graag laten verbieden te spelen. Wat moet ik doen?
Voel je de behoefte om voorgoed te stoppen met spelen? Je kunt een spelverbod krijgen door de instructies te volgen instructies die beschikbaar zijn op de website van de Kansspelcommissie. He...
-
Ik wil graag een pauze inlassen of mezelf even uitsluiten. Hoe doe ik dat?
Wil je even afstand nemen van kansspelen om de controle niet te verliezen? Wij bieden verschillende hulpmiddelen aan waarmee je je speelgedrag beter kunt beheren. Om dat te doen, kan je rechts...
-
Ik ben bang om te veel geld te verliezen door te spelen. Hoe stel ik limieten voor mezelf in?
Bij Blitz Casino vinden we dat het spel plezierig moet blijven en we raden je dan ook aan om de nodige maatregelen te nemen indien je denkt dat je een spelverslaving hebt ontwikkeld. Je kan bi...
-
Hoe kan ik mijn limieten wijzigen?
Er zijn 2 soorten limieten op Blitzcasino: persoonlijke limieten en de standaardlimiet. Persoonlijke limieten Je kunt je persoonlijke limieten op elk gewenst moment wijzigen via de instellinge...
-
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe gaat het in zijn werk?
Wil je je account verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier, de live chat, of ons e-mailadres support@blitzcasino.be Geef de reden aan waarom je je account wilt ...
-
Hoe kan ik mijn legale stortingslimiet opnieuw inschakelen?
Ga naar uw accountinstellingen om uw standaardlimiet opnieuw te activeren: https://www.blitzcasino.be/nl/account/responsible-gaming U kunt dan klikken op "STANDAARD STORTINGSLIMIET OPNIEUW ...
-
Wat moet ik doen wanneer ik spelverslaafd ben?
Blitzcasino past een verantwoord spelbeleid toe. Spelen moet vooral plezierig blijven en als ontspanning gezien worden. Als u denkt dat u verslaafd bent aan het gokken, kunt u vragen om tijdel...